FEDAC Monistrol de Montserrat

dimarts, 6 de novembre del 2012

ENS EXPRESSEM....POEMES DE LA TARDOR 2012

Els alumnes de Cicle inicial i mitjà ens regalen els seus petits poemes de la tardor. I aquest és el resultat! Esperem que us agradin.
Publicat per FEDAC Monistrol de Montserrat a 13:35 Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

TOTES LES NOTICIES

Arxiu del blog

  • ▼  2012 (20)
    • ▼  de novembre (1)
      • ENS EXPRESSEM....POEMES DE LA TARDOR 2012
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (9)
    • ►  d’abril (3)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (5)
  • ►  2011 (51)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (12)
    • ►  d’octubre (15)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (9)
    • ►  d’abril (4)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2010 (25)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (7)
    • ►  d’octubre (13)
    • ►  de juny (3)

Etiquetes

  • circulars (2)

Dades personals

FEDAC Monistrol de Montserrat
Visualitza el meu perfil complet
Tema Marca d'aigua. Imatges del tema creades per borchee. Amb la tecnologia de Blogger.